Retourbeleid

1 - ER IS IETS MIS OF ER ONTBREEKT IETS BIJ DE BESTELLING

Indien er een probleem is met jouw bestelling, contacteer dan zo snel mogelijk onze klantenservice via fuzz_design@outlook.com met vermelding van jouw ordernummer en het probleem. Wij behandelen onze verzendingen met de grootste zorg, maar soms kan er al eens iets mislopen. Als je een verkeerd of defect product ontvangt kan je dit binnen de 7 dagen na ontvangst terugsturen volgens de retourprocedure in punt 3 beschreven. Zodra wij het teruggestuurde product ontvangen in goede staat storten wij het totaal betaalde bedrag (incl. verzendingskosten en eventuele geschenkverpakking) terug of wij bezorgen je alsnog het juiste product, indien dit nog in voorraad is.

2 - NIET TEVREDEN MET JE BESTELLING?

    De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Contacteer binnen deze 14 dagen onze klantenservice op fuzz_design@outlook.com met vermelding van jouw ordernummer om een retourprocedure , zoals hieronder in punt 3 beschreven, aan te vragen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen tussen de levering van je aankoop en de retourzending, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden.

    De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor jouw rekening. Verzendkosten en eventuele geschenkverpakking worden niet terugbetaald. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten en eventuele geschenkverpakking in mindering gebracht van je terugbetaling.

    Als je ons een artikel stuurt met een waarde van meer dan € 75, overweeg dan een verzendservice met een traceeroptie of een verzekering. We geven geen garantie dat we je teruggestuurde artikel zullen ontvangen.

    3 - RETOURPROCEDURE

      Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking met alle toebehoren worden teruggestuurd.

      In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeelte van de prijs terugbetaald: 

      * artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken, en waarbij dit niet aan ons te wijten is

      * artikelen die niet enkel getest maar meermaals gebruikt werden

      * artikelen die niet binnen een periode van 7 of 14 dagen (afhankelijk van de situaties beschreven in punten 1 en 2) na ontvangst worden teruggestuurd

      Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd.

      4 - TERUGBETALINGEN

        Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd.
        Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.

        Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening. Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je creditcard. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is.
        Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken. Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via fuzz_design@outlook.com.